top of page
Få feedback på kortere tekster og manuskripter hos CPH: School of Creative Writing i København

Ofte stillede spørgsmål til Skriveskolen for Creative Writing & Afbestillingsregler

1. Hvad er Skriveskolen for Creative Writing?

Skolen tilbyder en række skønlitterære skrivekurser for alle niveauer, således at du kan blive ved med at udvikle dig og forfølge din forfatterdrøm.

Vi har også en 1-årige Forfatteruddanelse, hvis du vælger at gå all in på skrivning henover et helt år.

2. Holder I skrivekurser andre steder end i København?

Ja, vi afholder en række skriveworkshops på Karen Blixen Museet, og vi har også 1-dags-workshops og et 12-ugers Grundhold i Aarhus.

3. Hvordan betaler man - og kan man betale skrivekurserne i rater?

Du kan melde dig til og betale på hver kursusside (benyt "Tilmeld"-knappen) - og ja, alle længere skrivekurser og weekend workshops kan du betale i op til tre månedlige rater, så det bliver mere overkommeligt økonomisk.

4. Har I skrivekurser online?

Ja, vi tilbyder flere skrivekurser online bl.a. et grundigt Grundkursus i Creative Writing og det populære begynderkursus "Skriv en novelle". Begge onlinekurser har åbent for tilmelding hele året.

5. Holder I skrivekurser over Zoom?

Ja, vi tilbyder et årskursus over Zoom med Luca Talamona.

6. Kan man få professionel feedback på korte tekster?

Ja, Mads giver feedback på skønlitterære tekster af alle typer og længder. Skriv en mail, så skræddersyer han et tilbud.

7. Hvad hvis jeg stadig har spørgsmål?

Så skriver du blot til en mail til: info@skriveskolen-creativewriting.com, så svarer vi så hurtigt som muligt.

AFBESTILLINGSREGLER

1-dags-workshops og weekendworkshops

Du kan få fuld refusion af det indbetalte kursusbeløb, hvis du aflyser senest 10 dage før kursusstart. Hvis du aflyser senere, og det lykkes os at finde en, der kan overtage pladsen, refunderer vi også hele kursusbeløbet.

12-ugers-kurser og den 1-årige Forfatteruddannelse

Du kan få fuld refusion af det indbetalte kursusbeløb, hvis du aflyser senest 3 uger før kursusstart. Hvis du aflyser senere, og det lykkes os at finde en, der kan overtage pladsen, refunderer vi også hele kursusbeløbet.