paaskeliljer. Bredt format. hjemmeside.jpeg

Skrivekursus. Daghold. Begyndere. F2024.

NU KUN 1 PLADS TILBAGE!

Skal den være din? :-)

Kom legende og let i gang over fire mødegange i april. Vi starter efter påsken.

Dato og tid: Følgende fire torsdage i april: 4/4, 11/4, 18/4 og 25/4 2024 fra kl. 9-12.

Sted: Bunchs VINBAR, H. C. Ørsteds Vej 50A st. 4, 1879 Frederiksberg C.

Blot 2 mins gang fra Forum Metro Station

v/ Mads Bunch

Mads Bunch_Foto Morten Holtum © Café Monde

Mads Bunch

Pris: 3645, -

Obs: 10 % rabat for pensionister og studerende/andre

MÅLGRUPPE

Holdet henvender sig til begyndere, der har tid i dagtimerne, og som ønsker at få snuset til kreativ skrivning på mere legende og let måde end på de længere aftenhold.

Det kræver ingen forudsætninger at deltage, blot mod og lyst til at komme lidt i gang. Og man får ikke "lektier" for, dvs. intet hjemmearbejde.

Og så er prisen også til at tale med. Vi har nemlig ønsket at lave et skrivehold, hvor de fleste kan være med økonomisk. Samtidig giver vi 10% rabat til pensionister, studerende og andre, der står uden for det traditionelle arbejdsmarked.

OBS: Max 10 deltagere.

OM KURSET

Vi laver skriveøvelser på stedet for at åbne din kreativitet og afprøve nogle af de grundlæggende skønlitterære skriveteknikker, som Mads vil fortælle løbende om.

Vi læser også nogle gode noveller og kortere tekster sammen og snakker om dem på holdet.

Mads giver også fifs til, hvordan du efter endt kursus kan skrive videre på egen hånd.

Kurset foregår i Bunchs VINBAR på H.C. Ørsteds Vej 50A st. 4., blot 2 mins. gang fra Forum Metrostation

Fa kl. 09.00 - 12.00 på følgende fire torsdage i april: 4/4, 11/4, 18/4 og 25/4 2024.

Vi har selvfølgelig hele baren for os selv, og der vil være kafte/te/vand.

Du er velkommen til selv at tage mad/snacks med, men der flere gode muligheder for at købe fx sandwich/boller/andet lige om hjørnet, hvis det er.

Underviser: Mads Bunch

Klik på knappen "TILMELD", så kan du se betalingsmulighederne (bl.a. muligheden for at betale kurset i 2 rater) samt rabatten på 10%.

Om din underviser

Mads Bunch (f. 1974) er forfatter og ph.d. i nordisk litteratur fra Københavns Universitet, samt stifter og leder af Skriveskolen Creative Writing.

Mads har skrevet novellesamlingen Dreng, der udkom i 2022 på Forlaget Café Monde, samt det prisbelønnede manuskript til kortfilmen Kun de nærmeste (eng. Cut Off). Senest har han oversat amerikanske Alexander Weinsteins novellesamling Efter Yang (film: After Yang med Colin Ferrell i hovedrollen), der udkom i august 2023.

Foruden de hundredevis af deltagere, han har undervist på skriveskolen, har han også undervist i faget Creative Writing i på Københavns Universitet frem til 2018, hvor han gik solo med skriveskolen.

Mads har desuden udgivet en række fagbøger om dansk og nordisk samtidslitteratur bl.a. Samtidsbilleder (2009), Millennium. Nye retninger i nordisk litteratur (2013) og Selvfortalt. Autofiktioner på tværs: prosa, lyrik, teater, film (2015) sammen med Poul Behrendt. Desuden  Isak Dinesen (Karen Blixen) Reading Søren Kierkegaard  på forlaget Legenda, Cambridge, der baserer sig på hans ph.d.